ته شیشه ام خوابیده بودم که...

ـ دنگ دنگ ..دنگ دنگ..

ـ چی شده رفیق جون؟.چرا می زنی به شیشه؟؟ چه خواب خوبی بودا..نذاشتی..

ـ بلند شو بیبین چی نفشتن رو شیشه ات تا من رفته بودم کوچه پایینی..نوچ نوچ نوچ...

ـ ایم م م ....حرف بد نوشتن؟ فحش دادن؟..

ـ آره داااش جنین..تو که تو شیشه ات نشستیو کاری به کسی نداری..دوشمن داری؟؟

ـ نه بابا..دشمن رو کسی داره که ادعا داشته باشه..منه جنین نشستم ته شیشه ام فقط نگاه می کنم...حالا بذار بفکرم ببینم این یارو کیه و چی باعث میشه یه عده آدم این همه به خودشون زحمت بدن بیان درو دیواره شیشه یه جنینو اینطوری خط خطی کنن....

ـ خوب؟؟..

ـ یافتم..یافتم...یافتم......: فقط یه آدم حسود !

ـ عجب..

ـ می دونی رفیق جان . تو اون شب واسه من آدما رو توی دو رده ، دسته بندی کردی..حالا گوش کن تا منم دسته سوم رو بهشون اضافه کنم : دسته سوم : احمقای کلاه بردار ...

ـ عجباااا..این دیگه چه صیغه ایه داااشم ؟؟؟..

ـ احمقای کلاه بردار نسبت به دو دسته قبلی بدبخت ترن ...بگو چرا حالا..

ـ چرا حالا؟؟..

ـ چون فکر می کنن که سر بقیه انس و جن دارن کلاه میذارنو کیف می کنن..اما در حقیقت اینا به خاطر ذات حقیر و حسودشون از حقه بازیاشون مثل دسته اول هیچ لذتی نمی برن..می دونی چرا؟...چون هر چه بیشتر دیوارای خونه مردمو کثیف می کنن که شاید آبروی هرگز نداشتشون رو به این ترتیب به دست بیارنو دلشونو خنک کنن ..بیشترو بیشترو بیشتر عذاب می کشنو روح بدبختشونو اون ته تهای کثافت خونه قلبشون چال می کنن..این جور آدما یه سیاه چال واقعین..سیاه چالی که سعی می کنن بقیه رو توش چال کنن اما وقتی اون تو نگاه می کنی چیزی جز روح و قلب و وجدانو احساس نم کشیده و متعفن خودشون نمی بینی...

ـ .....

ـ حالا از طرف من برو یه چیز بنویس اونور شیشه رفیق جون !

ـ چی بنفیسه داااشت جونم؟؟؟

ـ بنویس : خود شکن آیینه شکستن خطاست !

ـ احسنت ! گل گفتی جنینکم !...

ـ در ضمن یه چیزه دیگه.... !

ـ چی جووووووونه داااش؟؟

ـ از این به بعد اگه باز دست نوشته های اراذل و اوباش رو دیدی رو شیشه ام ، عوض این که منو از خواب نازبیدار کنی... یه تیکه پارچه بگیر پاکش کن ! ..جنین مخشو واسه کارای مهمتر از این اراجیف نیاز داره...واسه چزوندن حسود همون یک کلام که گفتم کافیه و بس ! شیرفهم شد رفیق ؟؟..

ـ ای جانم به قربانت رو چشم !

(( حسود جان خود شکن آیینه شکستن خطاست ! ))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد